دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

کارگران نمونه آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تجلیل شدند

کارگران نمونه آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تجلیل شدند


سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: هم زمان با برگزاری ویژه برنامه های روز کارگر، کارگران نمونه آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت: هم زمان با برگزاری ویژه برنامه های روز کارگر، کارگران نمونه آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تجلیل شدند.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارگران واحدهای مختلف اداری و عملیاتی آب و فاضلاب منطقه اندیمشک، افزود: این مراسم با حضور محمد قلاوند معاون فرماندار، سید ناصر حسینی مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و جمعی از کارکنان و مدیران آبفا منطقه اندیمشک برگزار شد.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک عنوان کرد: در این مراسم علی جعفر حیدری،حسین جزایری، کوروش آذری و امید کلاهی به عنوان کارگران برتر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک معرفی و از آن ها تجلیل شد.

وی با اشاره به این که تمام کارگران آبفا اندیمشک نمونه هستند، بیان کرد: تلاش داریم ضمن توسعه خدمات حوزه آبفا و تامین رضایت شهروندان، برنامه ریزی های لازم در جهت تقویت مقام کارگر در آبفا اندیمشک را در کم ترین زمان ممکن و این خدمات را به اجرا برسانیم.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۱:۵۸
http://www.abfakhz.ir/u/1im
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید